16 december, 2009

Städat lite

Nu har jag städat lite här, inte för att jag hade så mycket att städa upp men ändå. Ett par av blogglänkarna är lite mer informativa, någon togs bort (den har inte varit aktiv på länge, länge). En blogg har lagts till i bloggrollen, kan komma fler så småningom.

En av länkarna är borttagen, feminetik.se. Jag har övervägt att ta bort den ett tag. Tyvärr åkte den ut nu för jag tycker att sidan den ledde till har försämrats så pass mycket att den inte är värd att ha kvar. Den har funnits kvar tack vare sin länksamling, men eftersom diskussionsforumet där blir alltmer infantilt, ointressant och omodererat, vill jag inte längre länka dit.

Har någon tips på andra, bra, diskussionssajter för feminister (alltså riktiga feminister, inte såna som bara säger att de är det)? Sajter där feminister kan möta andra feminister i konstruktiv diskussion i stället för att harva runt på ruta ett ständigt, ständigt? Sajter där trollen hålls i schack på riktigt? Posta en kommentar i så fall.

Inga kommentarer: