27 november, 2010

Spotify...

...undrar just om Spotify har någon slags mood-avkännare på sin radio? Så här ser spellistan ut just nu (obs det är spotifys radio som slumpar fram det):
- Patience (Guns'n'roses)
- Cryin' (Vixen)
- något orgelpreludium (medley Happiness/I'm so glad) av Deep Purple från -68
- Open your heart (Europe)
- Paradise city (Guns'n'roses)

Kan möjligtvis pigga upp mig i vintermörkret. Annars kan jag meddela att solen såg ut som en apelsin när den gick ner vid tretiden i dag.

Väck mig i april.

2 kommentarer:

FumikoFem sa...

Om det blir som vintern som var så är väl snön borta runt maj först :/
Apropå Spotify, har dom fortfarande den där reklamen som stör var femte minut typ? Måste betala för att bli av med och då, nä.

Å andra sidan är jag ingen storlyssnare av musik så, och jag sjunger nästan lika mycket för mig själv som jag lyssnar på musik :)

Sen har jag varit i en period nu som varat i ett par månader där jag varit smått allergisk mot musik överhuvudtaget. Svårt att förklara varför :/

Ja, blabla från mig.

*pepp* igen :)

meta sa...

Ja i allra, allra värsta fall blir det som förra vintern. Men i april är solen fortfarande uppe kl 15.

ja, Spotify har fortfarande reklam för gratislyssnare.