20 september, 2007

Gratis besöksräknare

Nu har jag äntligen installerat besöksräknare. Den räknar "unika besökare" och använder cookies. Nånstans har jag sett att cookies är ett sätt att registrera personer. Att registrera personer digitalt kräver att folk informeras om det - alltså gör jag det. Sådär.

Besöksräknaren är gratis och jag hittade den på www.statcounter.com. Det gick inte att installera en knapp direkt dit och en räknare, så jag länkar i stället till dem både här i inlägget och under själva räknaren.

Och det var faktiskt väldigt enkelt att installera den. Jag gjorde bara exakt som de skrev på sidan. Undrar om det är någon hake med det hela? De påstår själva att de finansieras av Google-Ads och jag får väl tro dem då.

Fast kom ihåg - tro inte på allt du ser på nätet. Framförallt inte sånt som verkar nästan sannolikt men är väldigt uppseendeväckandet. Typ... rymdvarelser i Arizona eller att Jennifer Lopez skulle vara gravid.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hey såg på din blogg att du hade lagt in ''kategorier''. Jag har oxå blogspot men inte en aning om hur man lägger till kategorier :( Skulle du kanske kunna berätta? :)